ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: بانک ؛ رفتار مصرف کننده ؛ شهرت فروش
نویسندگان: مهذب مرادیان ، سپیده
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، دانشکده مدیریت و حسابداری
... ادامه
سال:1395
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: رفتار مصرف کننده ؛ سرمایه دینی ؛ سرمایه گذاری ؛ قرض الحسنه
نویسندگان: عزتی، مرتضی ؛ نصیرخانی، پرویز ؛ حسینی، مریم
ناشر: تحقیقات مالی اسلامی
رفتارهای اقتصادی جامعه از مباحث مهم اقتصاد به ویژه اقتصاد اسلامی است. در این زمینه، یکی از ضعف های بررسی های اقتصاد اسلامی کمبود بررسی تجربی در زمینه رفتارهای مسلمانان است. در این مقاله، کوشیده شده است در یک بررسی تجربی، در سطح خرد اثر سرمایه اجتماعی دینی با ابزار آزمون شده ژنراتور منابع همراه با در... ادامه
کلیدواژه: G21 ؛ G32 ؛ بازگشت به میانگین ؛ دم پهن طبقه بندی ؛ ریسک ؛ سپرده
نویسندگان: فلاح پور، سعيد ؛ جلوداري ممقاني، محمد ؛ دهقاني احمدآباد، محمدرضا
ناشر: مهندسي مالي و مديريت اوراق بهادار (مديريت پرتفوي)
یکی از اساسیترین اقدامات در مدیریت ریسک، به دست آوردن اطلاعات درست و دقیق از ویژگیهای آماری سریهای زمانی میباشد. در این مقاله، به منظور مدلسازی مانده هفتگی سپرده قرضالحسنه پسانداز در طی آذر سال 1390 تا مرداد 1395، از فرآیندهای تصادفی استفاده شده است. بدین منظور مدلهای حرکت براونی هندسی، انت... ادامه
سال:1398
کلیدواژه: رفتار شهروندی سازمانی ؛ شاخص های رفاهی ؛ شاخص های عدالت سازمانی ؛ شاخص های مدیریتی ؛ عوامل زمینه ساز
نویسندگان: لشکری، ام لیلا ؛ انصاری، حمید ؛ شیخاوندی، داور ؛ خادمیان، طلیعه
ناشر: تغییرات اجتماعی - فرهنگی
با توجه به اینکه رفتار شهروندی سازمانی میتواند به عنوان یکی از اساسیترین موضوعات اجتماعی و مدیریتی همواره مورد توجه قرار گرفته و در محافل مختلف مورد بررسی قرار گیرد، این پژوهش با هدف بررسی عوامل زمینهساز شکلگیری رفتار شهروندی سازمانی در جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران انجام پذیرفته است. این تحقیق از... ادامه
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت خدمات ؛ وفاداری مشتری
نویسندگان: احمدی، مهران
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت و حسابداری
سال:1394
کلیدواژه: تعهد سازمانی ؛ رفتارهای مشتری گرایانه ؛ مشتری مداری بعنوان ویژگی بیرونی
نویسندگان: وکیلی ، علی اکبر ؛ امراللهی بیوکی ، ناهید ؛ شاکراردکانی ، محمد
ناشر: دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری
هدف پژوهش حاضربررسی تاثیر ویژگیهای شخصیتی بر رفتارهای مشتری گرایانه از طریق متغیرهای واسطهای است . مدل این تحقیق با استفاده از متغیرهای چون ویژگیهای شخصیتی، تعهد سازمانی، مشتری مداری بعنوان ویژگی بیرونی و رفتارهای مشتری گرایانه شکل گرفته است. روش تحقیق این پژوهش؛ از نظر هدف، کاربردی بوده و برحسب روش... ادامه
سال:1396
کلیدواژه: تجربه مشتری ؛ رضایت مشتری ؛ شعف مشتری ؛ وفاداری مشتری
نویسندگان: رحمانی ، محمود
ناشر: موسسه آموزش عالی راغب اصفهانی، دانشکده علوم انسانی
مسـئلۀاصلی این مقاله بررسـی چگونگی فعالیتهای خیریۀبرخی مسـاجد و حسـینیههای شهرتهران در پیوند با نهضت امام خمینی از سـالهای1342تا1357اسـت که با اسـتفاده از رویکردتوصیفی به بررسی بخشی از اینگونه فعالیتها پرداخته شده است.از آنجا که مبارزین سیاسی با تنگناهای مالی زیادی از سوی رژیم مواجه شدند دست به ا... ادامه
کلیدواژه: رفتار شهروندی ارتقاء و توسعه ؛ کارآفرین ؛ نیروی انسانی
نویسندگان: عباس نژاد باقری ، عادل ؛ قلی زاده ، احمد
ناشر: کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
در این مقاله سعی شده است تا ضمن بیان مسئله و اهمیت آن و همچنین ادبیات مربوط به رفتار شهروندی سازمانی ونیروی انسانی کارآفرین مباحثی همچون تاریخچه و تعاریف رفتار شهروندی سازمانی از دیدگاه صاحب نظران مختلف، عنوان رفتار شهروندی سازمانی با توجه به تقسیم بندی های صورت گرفته و تاثیر گذاری رفتار شهروندی ساز... ادامه
سال:1391
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ رفتار خلاقانه ؛ کارآفرینی استراتژِیک ؛ مدیریت استعداد
نویسندگان: محمدی ،حامد ؛ باشکوه ، محمد
ناشر: کنگره بین المللی توانمندسازی جامعه در حوزه مدیریت،اقتصاد،کارآفرینی و مهندسی فرهنگی
هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر مدیریت استعداد و رفتار خلاقانه بر کارآفرینی استراتژیک کارکنان ( مطالعه موردی بانک قرض الحسنه مهر ایران - استان اردبیل ) می باشد. از لحاظ هدف تحقیق از نوع کاربردی، از لحاظ نوع روش، توصیفی و همبستگی می باشد و از لحاظ روش گردآوری اطلاعات روش تحقیق مورد نظر میدانی می باشد. ... ادامه
کلیدواژه: تجربه ؛ تعاملات مشتریان ؛ راحتی خدمات ؛ رضایتمندی
نویسندگان: سهرنگی نژاد ، اسما
ناشر: دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشکده مدیریت و اقتصاد
قرض الحسنه بعنوان یک ابزار مهم رفع نیاز های مالی مورد تاکید شدید اسلام قرار گرفته است و در حال حاضر تعداد قابل توجهی صندوق قرض الحسنه در کشور به اعطای این تسهیلات می پردازند که عمدتا نیازهای مصرفی را هدفگیری نموده است.از سوی دیگر فعالیت دیگری در دنیا به نام تامین مالی خرد از اعتبار قابل توجهی در عرص... ادامه
بعدی
دسته بندی